övertrött

Nu har jag fått lite gjort här hemma å de känns skönt att vara en bit på väg men det är en hel del kvar.. men de gör inget jag tar lite då å då för jag har ju en liten kille här hemma å underhålla åxå :)

Jusst nu försöker jag få honom å sova, han är lite grinig å har vart uppe innan tuppen så han är trött vill jag lova men han vill inte riktigt sova.. Övertrötta barn är ju för härliga <3

Sen ska jag se mitt program är tanken hehehehehehe jag är som en kärring hahahaha men jag har fastnat i våra bästa år å ser det mer än gärna när chansen finns....
Och om Christopher lyckas somna innan så kommer jag sitta bänkad i soffan å titta..

Nä nu ska jag gå till min övertrötta son...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0