Onsdag...

Då är det redan onsdag å natten va okej trots att alla hosta ikapp å snörvla me sina rinnande näsor.. Min huvudvärk sitter fortfarande i :(

Dagis dags för markus idag åxå... men han vill som vanligt inte äta nån frukost :(
Men då får vi hoppas att han äter på lunchen idag..
Igår hade han ätit 1 portion på dagis å de va jag helt klart nöjd me jusst för att jag vet hur kräsen han är när det gäller jusst mat...

Vart inge ingridienser köpta till tårtorna igår... Va tvungna å åka å köpa schampoo, balsam å massa annat sånt som va slut här hemma å barnen va sååå trötta så vi åkte hem efter vi hade vart å köpt våran kvällsmat...

Idag ska min kära syster lina komma över :) Få se om jag får tillbaks Jason idag då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0