Noah

I söndags fyllde min underbara systerson Noah 1 år han verkade sååå pigg och glad på sin födelsedag..
Men i måndags började han bli hängig å få feber...
Igår vart febern så pass hög att dom åkte in med honom å dom vart ganska snabbt inlagda på barnavdelningen...

Jag förstår precis deras känsla å deras tankar för jag blev inlagd me Christopher när han va 5 månader..
Och det var allt annat än kul.. Det värsta som finns är när ens barn är dåliga å ännu värre när man inte vet vad som är fel... Så är fallet med noah... Dom vet inte vad det är för fel på honom men ändå får han antibiotika å lite annat... kan man bara pumpa i ett barn massa grejer utan å veta orsaken till varför man ger dessa grejer...

De gjorde dom på christopher med å de kändes riktigt obehagligt jag kommer ihåg att jag berättade min känsla för en av sköterskorna att jag va rädd att han skulle dö eftersom han fick mediciner men ingen diagnos va ställd, hon förstod min oro, men förklarade att de va inget som kunde hända me de han fick... så då fick man lita på de... Så jag hoppas verkligen att de samma gäller grejerna noah får...

Jag hoppas dom hittar vad som är fel på honom så han kan få rätt medicin å få åka hem å krya på sig för borta bra men hemma bäst...

Noah moster tänker på dig och moster älskar dig.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0