Nappfri :) Vällingfri?????

Jag skrev ju för ett tag sen att vi skulle försöka få christopher nappfri..
De gick sjukt bra över förväntan faktiskt å de gick super fort.. Han va utan napp en dag å de funkade kanon han lyckades även somna utan den å sen dess har han inte haft napp en enda gång så han vart nappfri på första försöket å det är helt underbart..

Markus va åxå nappfri innan han vart 1 år...  Så det känns verkligen kanon bra :)

Men jag trodde de skulle bli svårt å få christopher nappfri för han har vart en riktig napp kille men se så fel jag hade å det är jag såååå glad för... man vill inte ha rätt alla gånger hehehehehehe


Vi ska även försöka dra ner på vällingen när det gäller markus... Han skulle gärna leva på välling om han fick bestämma.. Men de går ju så klart inte så vi kämpar på här hemma me å försöka få honom å äta vanlig mat i stället... Vi köpte ju ett paket eller en kartong kanske de heter me välling åt honom i går å jag hoppas att det är den sista kartongen vi behöver köpa åt honom :)
För det är bäst å ha hemma ifall de skulle krisa å jag har sagt till patrik att han kan ju få en flaska på kvällen om han ätit lite dåligt under dagen å jag kanske gör fel där... men jag vill inte bara ta bort de helt över en natt utan vill ta de stegvis men självklart är det mat som gäller i första hand välling dagtid är helt uteslutet från å med nu...

Så vi får se till å ha mackor, krämer, frukter å lite sånt hemma som mellan mål i stället.. Å till frukost får han äta macka å ägg å sen dricka mjölk till de... Vi får testa oss fram vad som funkar för honom för han är såååå kräsen när det gäller mat vissa grejer vägrar han ens å smaka på :( skit tråkigt men man får ta de som det är å göra de bästa utifrån de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0