Min tur...

Jaha då va de min tur nu då...

Jag mår jätte illa, svullen i halsen, ont i huvudet å är jätte bubblig i magen men kan inte riktigt gå på toa :(
Så de blir ligg läge för mig större delen av dagen får hoppas Christopher åxå känner för liggläge idag :)

Jag ringde svärmor i morse för å berätta hur jag mår å att börje inte behövde komma för jag hade tänkt ha markus hemma pga hur jag mår för inte en chans att jag hade orkat hämta sen..
Men då sa hon nej nej då hämtar vi åxå, dom är för underbara å ställer alltid upp när det gäller barnen..
Så nu är markus på väg till dagis me farfar, å christopher ligger i sin säng med en välling hoppas han somnar snart för han behöver lite sömn efter natten som va..
Jag skulle me behöva sova men har svårt å få ro till de mitt på dagen så jag får nöja mig me ryggläge i soffan framför tv:n..

Så nu vet ni hur min dag/dagar ser ut fan måtte jag bli bra snart har varken tid eller lust att vara sjuk..







Korten är tagna i sommras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0