MÅSTE....

Jag vet inte hur jag ska skriva detta inlägg eller hur jag ska formulera mig utan att de blir fel....
Men jag gör ett försök..

Man måste väl få säga vad man tycker och tänker utan att de ska vara nåt fel och att personer i ens omgivning ska bli sura????

Eller ska man bara gå å hålla allt inom sig hela tiden????

Och tycker man vissa saker är såå jobbiga så kanske man ska tänka sig själv för ett par gånger innan man gör vissa saker?????


Jag känner bara att jag va tvungen att få ur mig detta.....


Kommentarer
Postat av: angie-mamma till nathan

sv: hej! åh va gulligt av dej:) har du bild på den får du gärna mmsa över till 076-2057152 :)

2011-10-08 @ 16:25:35
URL: http://rockinjelica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0