Markus...

Markus va ju hemma från dagis idag men han har vart som vanligt under dagen så de blir dagis för honom imorrn... Skönt att han inte är lika dålig som sin lillebror..
Får hoppas han klarar sig åxå så inte christopher smittar honom med de han nu har...

Markus har ätit väldigt dåligt i dag som vanligt men han har inte fått välling i stället heller så idag har jag vart duktig så vi får hoppas han äter bättre ikväll innan han ska sova..
Tänkte han skulle få rostat bröd, yoghurt å lite juice..
Vi vill ju helst att han ska sluta med välling så vi får se hur de går..

Jag har sagt att han kan få välling ibland på morgonen, tänkte på dom dagar han ska till dagis så jag vet att han har fått i sig nåt på morgonen innan han kommer dit å härjar runt .. Känns inte okej å lämna honom på dagis om han knappt ätit frukost..
Hemma kan jag ju ge mellanmål å lunch å annat när jag själv tycker men på dagis har dom ju tider för sånt å markus som är så kräsen kanske inte äter då heller så därför vill jag ge välling på morgonen när det är dagis dagar å rostat bröd till så klart...

Vi får ta små baby steps när det gäller markus å mat...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0