Marknaden..

Det va sjukt mycket folk på Marknaden, folk hade hundar å vagnar med sig så de gick knappt å komma fram..
Jag fattar inte varför man vill gå på marknad me varken hund eller vagn när det är såå sjukt mycket folk som det är.. Men men alla är vi olika å tur är väl de...

Tog 1,5 timme för oss å gå igenom allt å vi köpte lite till barnen å så vart de lite annat åxå å sen åkte vi hem till våra små killar igen...

Vill tacka emma å chrille som hade Christopher å min farmor å farfar som hade Markus..

Finns en grej jag ångrar att vi inte köpte men men inte så mycket att göra åt de nu...


Detta fick markus... texten sitter på skjortans rygg..




Detta fick Christopher




Till hemmet




Och dessa godsaker vart till mig :) dom är gudomliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0