Mår inge vidare...

Nu känns allt sååå grått å tråkigt..
De blir alltid en massa tjafs när putte tar barnen 1 natt per helg, han blir grinig å så jävla tjurig å jag får höra en massa fula ord.. Vilket känns förjävligt för jag tar ju barnen själv hela veckorna plus en natt på helgen men tydligen så är hans sömn viktigare än min.... Så jag sitter å funderar på om det är dags å gå skilda vägar för så här orkar jag inte ha det... Jag tror inte han fattar hur mycket jag gör me barnen när han är å jobbar... Som han "slipper" Å de lilla jag ber honom göra är tydligen skit jobbigt....

Så jag har precis mailat på en 3:a så får se vad jag får för svar...
Så kan ju Patrik ta sig en funderare om de va värt de... Om jag nu får den vill säga de är ju skit svårt å få en lägenhet nu för tiden...

Då får barnen varsitt rum å så får jag bo i vardagsrummet eller nåt....

Men men jag har ju bara skickat ett mail än så länge är ju inte alls säkert jag får ett possitivt besked ang den... så vi får vänta å se hur de blir...

Men för tillfället är jag väldigt ledsen å nere en känslomässig bergÅdalbana..
Patrik vet inte att jag har mailat på lägenheten heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0