Måndag

Go morron på er allihop..

Jag har sovit bra i natt måste jag säga, Barnen sov fram till 05:30 i morse å eftersom putte redan hade gått upp då så gav han dom välling innan han åkte till jobbet å sen sov dom 1 tiimme till så jag fick sovmorgon till 06:30 idag... Inte illa..
Så jag känner mig rätt pigg å utvilad.. Ska snart starta en maskin tvätt å göra markus klar som ska till min farmor idag.. Han kommer tycka de ska vli så kul för han va ju hemma från dagis hela förra veckan eftersom han å christopher va små krassliga hela veckan..

Men nu är de ny vecka å nya tag å markus verkar mycket piggare så han ska få åka iväg å vara ute en massa idag å bli lite bortskämmd som man blir hemma hos min farmor <3

Lina kommer över idag vi ska käka å bara vara kul me sällskap..

Ja de är de som händer i dag ungefär, hoppas förstoringen blir klar idag så vi får åka å hämta den så som jag har längtat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0