Måndag...

Ja då va det måndag igen...

Natten va som alltid för mig, sömnlös å barn som sov oroligt :(
Va uppe 5 gånger i natt för barnen vakna å va lite små ledsna å hungriga...
Hur länge ska dom äta nattetid????

Markus äter inte varje nett men de händer att han fortfarande vaknar på natten och vill ha välling..
Inatt vaknade christopher 2 gånger å ville ha mat å me honom varierar de en hel del de har hänt att han sovit hela natten men de vanligste är att han i alla fall vaknar en gång å vill ha välling å så finns de nätter när han vill ha mat fler gånger...

Idag ska Markus till min farmor å farfar å få lite egentid å bara få vara ute å leka hela dagen..
han behöver de för det är väldigt svårt för mig å ge honom egentid när christopher är hemma.. Så de känns helt underbart att han får åka till dom å dom trivs så dannt i varanns sällskap alla tre så han blir sååå glad när han ser dom när jag lämnar ner honom :)

Jag måste tvätta lite idag tvättkorgen är överfull å de känns inte så där jätte kul :( men men bara å ta tag i de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0