Lördag...

De va min natt me barnen å puttes sovmorron idag..
Å alltid när de är mina nätter så sover barnen såå dåligt jag tar ju hela veckaorna eftersom putte jobbar men på helgerna delar vi upp de för jag behöver ju åxå få lite sömn..
Men som sagt alltid när det är mina nätter så sover dom dåligt å vaknar långt innan tuppen å lika så denna morgon.. har vart uppe ett bra tag men inte förrns nu jag kan börja fästa blicken på data skärmen innan sved de å gjorde bara sket ont pga att jag va såå sjukt trött är fortfarande galet trött men det är bara å gilla läget hehehe

Idag har vi inga direkta planer utan vi tar dagen som den kommer måste ta disken å plocka iordning i vardagsrummet bara..
Vi va ju uppe på vinden igår å skulle leta rätt på våra vinterkläder å dom hittade vi efter ett tag men vi tog ner lite kartonger me barnkläder som jag gick igenom å de vart en hel del kläder som ska säljas på loppisen i slutet av månaden.. Tur att puttes mamma hade en vädrings ställning så då kan jag hänga upp alla kläder annars hade dom tagit upp hela bordet...

Men jag vet inte om jag ska sätta mig å sätta pris på allt innan eller om man säger priser på plats vart efter dom frågar... Vad tycker ni???? Hur hade ni vela haft de om ni hade kommit för att handla av mig????

Finns en hel del kvar på vinden att sälja... jag hoppas verkligen att nån vill stå på fler loppisar me mig för vi skulle verkligen behöva bli av med en hel del från vinden å då kan jag lika gärna sälja de på loppis i stället för att bara kasta få in lite pengar till å köpa lite nytt är ju alltid kul :)

Syster Lina skulle komma över hit när hon hade vaknat så vi får se när hon hör av sig :)


Lilla christopher


Kommentarer
Postat av: therese

Jag skulle nog rekommendera att du skriver ut priserna på kläderna innan så slipper man fråga på plats! Så skulle jag helst vilja ha det när jag handlar iaf =)

2011-10-15 @ 12:15:20
Postat av: bloggägaren..

Ja på kläderna kommer de finnas priser men på de andra så tror jag dom får fråga :) För de kommer nog bli en del kartonger å släpa med :)

2011-10-15 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0