Lite smått...

Ja nu är jag igång lite smått här hemma men de går segt å kommer säkert göra de hela dagen för har ingen lust alls :( Å ni som följer min blogg vet att jag hatar dessa dagar när inte lusten eller orken finns...

tvättmaskin är igång, ska snart ta undan den rena tvätten, ställa in disken i maskin...
Jag håller på å kokar upp en massa vatten åxå 5 liter är vad vi har tillbringare till :)
Så får vi se hur länge man måste hålla på me de...

Ska duscha åxå å kolla våra bästa år :)
Jag håller på å vädrar lite åxå men ytterst lite eftersom christopher är lite förkyld så har jag öppnat väldigt lite i vårat sovrum å i vardagsrummet...

Christopher ligger i sin säng me en flaska välling han är redan trött hehehehe lilla sötis <3 fast de förstår jag att han är me tanke på alla gånger han vaknade inatt.. jag är åxå trött men här finns de inte tid å sova så här mitt på dagen... De kunde man förr men nu har man en massa saker å göra precis hela tiden så den tiden finns som sagt inte längre...

Markus vart jätte glad när han såg sin gammel farmor å gammel farfar.. han vinkade för fullt till mig å så hejhej å så fick jag en släng puss å dom älskar jag för han ser såååå underbart söt ut när han slänger iväg dom...

Jag älskar mina små prinsar över allt annat de finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dom.
Dom är mitt liv mitt allt.... Självklart älskar jag min stora prina åxå men kärleken till sina barn är den viktigaste kärleken i alla fall i mina ögon <3<3

Nä om jag ska lyfta på baken å ställa in disken i diskmaskin så har man kommit en liten bit till på väg å va fan jag kan ju lika gärna ta tvätten på en gång :)


Bjuder på en bild på lilla christopher


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0