Lite nytt <3

Ja idag har vi pulat lite me de vi köpte igår när vi va på Ikea så nu är de lite nytt här hemma å jag ÄLSKAR de...
Jag är super nöjd me dagens förändringar å de känns lite mysigare å hemmtrevligare direkt...

Vi va även iväg å beställde förstoringen på grabbarna så i början av nästa vecka får vi åka å kolla på hur de blev å jag hoppas de blev bra för jag vill så gärna få upp dom på väggen i den stoleken kommer bli MAFFIGT :)

Nu kommer lite före å efter bilder på dagens ändringar :)


Hyllan ovanför tv:n före




Hyllan ovanför tv:n efter




Hyllan i hallen innan




Hyllan i hallen efter




Hyllan ovanför akvariumet innan




Hyllan ovanför akvariumet efter




Köket innan




Köket efter




Ovanför soffan innan




Ovanför soffan efter




Självklart kommer de komma upp bilder här på bloggen så fort vi har fått hem fotot på grabbarna å de har hamnat i ramen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0