Låång dag..

Blev å kliva upp strax efter 05 för mig i morse...
Fattar inte hur mina barn kan vara sååå Morgonpigga som dom är..
Så detta kommer å bli en låång dag för mig. Patrik ligger fortfarande å sover nästan så jag har go lust å gå in å väcka honom men nej riktigt såå taskig är jag inte :)
Men man kan ju få vara lite taskig i tankarna hahahahahahaha

Idag ska vi på Marknad i strägnäs.. Ska bli skoj.. får jag å Patrik lite egen tid utan barnen :)
Får där är de omöjligt å gå me barnvagn så de tänker vi inte en försöka med... Dom kommer nog ha roligare hos "barnvakterna" än dom hade haft på marknaden..

Hoppas på å hitta lite fint åt barnen såå klart <3 Men vi får se vad marknaden har att bjuda på i år vissa gånger har vi åkt hem helt tomhänta å de hoppas jag inte att vi gör i år...

Vi ska lämna barnen hos sina barnvakter vid 9:30-10 taget sen efter de beger vi oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0