Kvällen

Jag har fått lite gjort nu på kvälls fronten :)
Jag har tvättat lite, bäddad rent barnens sängar å så har barnen badat...
I brist på annat kan man ju göra lite nytta hehehehehehe...

Imorrn är de Tisdag vilket innebär dagis för markus å de är Patriks pappa som lämnar imorrn sen kommer dom hit å är barnvakt till christopher vid 13:30 medans jag går till dagis å hämtar hem stora prinsen..
Anledningen till att christopher får stanna hemma imorrn medans jag hämtar markus är enkel han har feber å är förkyld å då tycker jag han ska vara hemma å ta de lite lugnt..

Jag känner mig trött, har ont i huvudet å känner mig jätte konstig i magen :(
Bara inte jag blir sjuk, för de har jag verkligen inte tid med... Inte luste med för den delen heller...

Längtar till pengarna kommer men dom tar ju typ slut innan man fått dom å nu måste de köpas lite pressenter till dom som fyller å så skulle de behöva kompleteras me lite julklappar men men vi får se hur långt pengarna räcker... Vill ha hem våran tv bänk nu i alla fall de är ju min å puttes julklapp till varann vi gör så i stället att vi handlar nåt till hemmet som vi vill ha eller behöver <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0