Kreativ

ja imorse tog jag fram min kreativa sida och målade våran trägrej man sätter på soffans armstöd så blir de som ett litet bord :) Svårt å förklara men ni kanske vet vad jag menar :)

Den va träfärgad innan men nu är de vit är nån strykning kvar å de kommer nog bli sååå fint när den hänger på plats på soffan sen :) Å jag bara väntar på att våran tv bänk ska komma så vi får bygga ihop den å ställa den på plats kommer bli såååå fint..

Å min kamp om å få bort databordet fortsätter hahahahaha får hoppas de lönar sig bara..
För de vill jag verkligen få bort tycker de förstör hela vardagsrummet...
Får kolla me putte om vi inte kan köpa nå vitrinskåp eller nåt i stället å ställa där eller nån shysst fotölj ja vad som helst är bättre än som det är nu så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0