Kommer jag klara det?????

Våran lilla prins fyller ju 1 år om 2 veckor på söndag..

Jag har länge funderat över de här med hans tårta, om jag ska försöka ge mig på de själv eller om man ska beställa en av nån som kan de där me tårtor...
Men Min kära Patrik tycker jag ska göra den själv å de är ju lätt för honom å säga lixom :)

Å han vill att jag ska göra en orm tårta till christopher å jag har funderat å funderat över hur jag ska lyckas få till en sån tårta... Så jag lär ju få göra en liten test tårta för å se hur jäkla svårt de kommer att vara å blir inte test tårtan nå bra då blir de nog å köpa en färdig....


Undra om jag kommer klara detta?????


Kommentarer
Postat av: Therese

Det kommer nog gå jätte bra =)=)

2011-10-21 @ 21:35:25
Postat av: Micaela

Klart du klarar det, inga problem;)

2011-10-22 @ 12:04:30
URL: http://micaj.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren..

Tack tjejer för att ni tror på mig :) En test tårta kommer göras i veckan som kommer å kommer självklart bjuda på en bild hur den än ser ut hahahahaha

2011-10-22 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0