Inte människa...

Extremt lite sömn ett bultande huvud å en näsa som bara vägrar sluta rinna :(

Nu vill jag att vi ska bli friska här hemma för de här börjar bli tröttsamt, å min matthet som kommer å går under dagarna är nog jobbigast blir som helt slut av absolut inget... Lite läskigt...

Markus är mest hes å hostar lite grann så han får gå till dagis för hans näsa rinner inte alls lika mycket längre å jag klär honom Varmt :) För när jag mår så här så orkar jag absolut inte ta mig ut me barnen för å leka å bara sitta hemma är ju ingen jätte hit för Markus... han har absolut inget emot de men han får ju leka på ett annat sätt på dagis å me sina kompisar så det är de som står på schemat för honom idag...

Jag vet inte vad jag ska göra ska väl försöka ta disken å lite annat.. Vi va uppe på vinden å hämtade ner en del kartinger till loppisen som jag ska stå på på lördag..
Å min urgulliga syster Lina ska hjälpa mig.. Vi båda ser fram emot de å tycker de ska bli lite mysigt hoppas verkligen inte att de regnar bara...

Lina lånade hem Jason igår kväll, för å avlasta mig å putte lite å de va verkligen hur gulligt som helst så då slapp vi gå ut me honom igår kväll å putte slapp i morse innan han åkte till jobbet då kunde han sova lite längre :) Såååå tack lina....
Men vi får se om vi får tillbaks honom idag eller om hon vill låna honom lite längre hehehehehehehe..

Jag vill bara säga att jag älskar mina nära å kära ni är bäst...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0