ingen Känsel..

Vi gick ner en sväng på stan hela familjen vid 10 å jag skulle promt ha på mig ett par av mina höga stövlar jag tänkte vi ska ju inte gå på stan så länge så de borde funka :)
hahahahaha för den tanken...

Jag går alltid i låga skor annars så de gjorde såååå ont i fötterna efter ett tag men jag försökte tänka bort smärtan men efter ett tag så gick inte de heller...
De måste sett sjukt kul ut när jag hade såå ont måste gått omkring som en pingvin eller nåt hahahahaha.

Vi gick till leklust, åhlens å sen skulle vi trotsa smärtan som jag kände redan på åhlens å gå till barnens hus ajajaj mina fötter gjorde ont..

När vi skulle hem från barnens hus sååå vräkte regnet ner så putte sprang hem å hämtade bilen å plockade upp oss å tack å lov för de för jag hade nog inte kommit hem annars hahahahahaha


Här är stövlarna jag hade på mig




Jag hade ingen känsel i fötterna när stövlarna äntligen åkte av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0