Idioter....

I förrgår sprang jag in på janerlings me en bild på en tårta till christophers födelsedag..
Jag mår inte så bra så orken till å baka själlv finns inte riktigt hur som helst så kunde inte hon som stod där då ge nåt pris utan bad oss ringa dit, så igår ringde putte men då va inte bagaren där så putte ringer även idag å då får han till svar att bagarn ringer upp under dagen...

Tror ni han har ringt??? Svar nej...
Sånt här gör mig fruktansvärt irriterad...
Så de blir å antingen gå dit när putte har kommit hem å fråga vad dom håller på med eller ringa....

Som det ser ut nu så åker jag på å baka tårtan själv i alla fall å då är de bak som står på schemat imorrn... Å jag som inte gillar å baka när jag måste så de känns väl sisodär om jag ska vara ärlig...



Här är tårtan vi väntade pris på från janerling


Kommentarer
Postat av: therese

vilken super söt tårta med nalle puh =)=)

2011-10-27 @ 16:41:16
Postat av: Bloggägaren

Ja den hade passat perfekt till christopher men ingen som kan svara på nåt när man åker runt till konditorierna å frågar vad det skulle kosta... så de verkar bli en ful tårta till honom gjord av mig istället :( testbakandet drar igång imorrn å har inte en aning om vad som ska göras...

2011-10-27 @ 21:34:00
Postat av: therese

Det går säkert bra med testbakandet! Tror du klarar det finfint =)

2011-10-28 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0