Hur man mår????

Jag mår inge vidare har vilat hela dagen christopher sov fram till lunch vilket jag förstår me tanke på hur natten va för honom.. Sen fick han leka i 1,5 timme i markus rum medans jag satt i fotöljen där inne å såg på när rummet snurrade... Å nu sitter vi i soffan å tittar på nalle puh å äter lite rostat bröd...

Medans markus blir hämtad på dagis av sin farmor å farfar..
Jag tackar gud för att jag har dom å för att dom hjälper mig så mycket som dom gör för de finns inte en chans att jag hade kommit till dagis idag... Ni skulle se mig jag ser förjävlig ut ser ut som jag inte sovit på en vecka å huvudet bara bultar...
Så jag får hålla ögonen på knapparna för på datat skärmen kan jag inte titta på...

Jag hoppas detta skit försvinner snart...
Putte är ledig på fredag vilket känns helt underbart men måste ju ta oss igenom torsdagen först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0