Helvetes natten...

Den här natten är helt klart den värsta på väldigt länge...

Christopher har skrikit hysteriskt till å från hela natten, Jag har fått gått me honom i famnen större delen av natten å vaggat honom fram och tillbaks som jag fick göra väldigt ofta me markus när han va bebis å den tiden har jag inte riktigt saknat...

Det tar såå otroligt mycket på mig om jag inte får sova...
Jag blir sjukt trött i både kropp å huvud å nu är jag så trött så jag har ont i huvudet :(

Men vid 4 taget i natt så lyckas jag äntligen lyckas få christopher å somna liggandes i en säng men då är det i våran säng så dom få timmarna jag får ligga å "sova" så ligger jag å halvsover för jag måste ju ha koll på christopher så han inte rulla ur sängen så de har inte blivit mycket sömn för mig inatt så idag kommer jag låta hemmet se ut som det gör å bara göra dom absoluta måstena för nå mer än de kommer jag absolut inte att orka... Det finns inte en chans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0