Gottis

Min syster heidi ringde för en stund å sa att jag kunde springa ner för dom hade lite gottis till christopher :)
Då passade jag på å prata lite me noah men han va lite svår flirtad idag till en början i alla fall, sen släppte han loss å hans super charmiga stil kom fram :)

Sa åt dom att dom får komma över nån dag så kusinerna får leka lite :)

Det låg även lite gottis till mig i påsen så de tackar jag för den ska jag verkligen avnjuta...
Å vi tackar självklart för allt gottis christopher fick ska bli kul å se hur han bär sig åt när han ska få i sig de där för han har aldrig testat nåt av de innan så de kommer bli en upplevelse för honom :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0