God Morgon

God morgon på er mina kära läsare, Har ni sovit gott???
Det har inte jag gjort men de ska absolut inte få förstöra min dag jag klev upp ur sängen på väldans bra humör tröts att mina små prinsar skulle upp innan tuppen så vi har ätit frukost å myst lite å jag har även startat en maskin tvätt <3 Snart ska jag göra markus klar för en härlig måndag hemma hos min farmor å farfar dom kommer å hämtar honom vid 8:40 ungefär... Å sen skulle min syster Lina komma över en stund myspys...

Sen bjuder nog inte denna dag på så mycket mer än lite plockande å tvättande här hemma mina Måndagar brukar se ut så av nån konstig anledning.. Vi kanske måste bli bättre på å hålla efter under helgerna så slipper jag ha såå mycket på måndagarna, en tanke bara...

Brio igenkotten vi köpte till Christopher har sovit inne hos Markus inatt hahahaha han är bra rolig..
Så när han åker till min farmor å farfar så ska Christopher ta tillbaks sin lilla igelkott :)

Nä nu ska jag runda av här innan inlägget blir för långt <3




En gammal bild på mina FINASTE killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0