God morgon

God morgon mina kära läsare nu är jag tillbaks från en lugn helg me knappt nå bloggande..

Idag fick jag sovmorgon av mina underbara prinsar, ända till 06:30 så de tackar jag för :)
Jag har startat diskmaskinen å nu sitter jag å barnen å tittar på pippi långstrump mys på hög nivå...
Markus gillar inte riktigt att jag bloggar samtidigt hehehehe mitt söta busfrö.

Idag ska markus till min farmor å farfar å bara ha de sååå underbart..
Jag tänkte passa på å plocka lite här hemma om christopher tillåter vill säga :)
Christopher fyller ju på söndag så kanske måste fixa lite tills dess hehehehe så tar lite då å då...
för skulle jag städa å fixa allt idag så ser de likadant ut om 2 dagar i alla fall..

Igår va jag på stan me min lillasyster Heidi...
Jag köpte lite julklappar till barnen skönt å bocka av lite från listan :)
Men det är en hel del kvar... Blir kanske å bocka av nå mer idag om putte orkar efter jobbet...
Skulle vilja få klart hans föräldrar åxå...


Mina underbaraste...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0