Freeedag

Äntligen Fredag så som jag har längtat efter dig !!!! :)

Patrik är LEDIG idag vilket känns helt underbart att våran helg blir lite längre å att jag får hjälp nattetid en extra natt när han är ledig fredagar visserligen hör han inte barnen så jag måste väcka honom men jag slipper kliva upp ur sängen utan kan somna om direkt å de gör stor skillnad...

Idag skiner solen å de gör mig såååå glad trots att jag sov som "häxan på ärten" halva natten men de ska inte få förstöra min dag, inget ska få förstöra denna underbara dag <3

Jag är sugen på å dra me Partik å barnen å gå en liten sväng på stan de va längesen... Kanske kolla lite julklappar till våra guldklimpar....

Blir nog å köra en maskin tvätt åxå idag sängkläderna som jag bytte igår kväll för nu ligger som i tvättkorgen å tar upp hela den så dom måste tvättas undan för då blir tvättkorgrn typ tom igen å de gillas... Hatar när den är full å tvättandet blir ett måste....


 Bilderna är från i sommras :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0