Från Soffan...

Soffläge för mig även idag..

Eller i alla fall tills putte kommer hem.. För då ska vi åka över till min lillasyster me min gamla service, skönt å bli av me den.. för kartongerna me den i står i vardagsrummet för tillfället..
Vi ska ju försöka få ordning på vinden är tanken så jag ska sälja en hel del på loppis har vi tänkt :)

Å första loppisen jag ska stå på är i slutet av denna månad å då kommer de säljas en hel del kläder, för tjej, kille och barn.. Jackor, barn ytterkläder.. Och så ska jag ta me mig några kartonger me annat i självklart kan ju inte bara sälja kläder :)  Så titta gärna förbi i gamla stan den 29:e det är en lördag :)

Drömmen skulle ju va å få allt sålt å slippa släpe med sig nåt hem... Men tveksam till att man får nåt sålt över huvudtaget... varför är man så själv kritisk?????

Så nån dag i veckan måste jag upp å hämta ner några kartonger å gå igenom för vad som ligger i dom har jag inte en aning om... skönt å bli av me lite grejs...

Christopher har somnat i sin hoppgunga å jag sitter här me mitt enorma huvud eller de känns enormt i alla fall me tanke på den förbaskade huvudvärken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0