Fika....

Igår kom världens finaste Emma å Chrille över på en fika..
Dom hade köpt me sig lite godis åt Markus, hur jäkla gulligt som helst..
Vi fikade, pratade en massa å hade fotbollen på i bakgrunden, barnen härjade runt å då menar jag härjade runt :)

Det är alltid lika kul å träffa dom å tiden går alltid sååå fort när vi träffar dom...
Jag å Patrik ska till Marknaden idag så då ska min farmor å farfar ha Markus en stund å Emma å chrille erbjöd sig å ta Christopher.. Min syster Lina sa att hon kunde ta Christopher om vi inte hittade nån annan men eftersom hon skulle på tjejkväll igår å trodde hon skulle bli sen å vi vill gärna åka till dom öppnar å då sover nog hon så hon slapp idag hehehehehe...
Men de känns helt underbart å veta att de finns nära å kära som mer än gärna "passar" våra barn i bland...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0