"Fanten"

Idag vid 14 taget så knackade det på dörren å när jag öppnar så står Patriks mamma där å hon har med sig en super söt elefant till barnen som inte har mått så bra idag...
Eller som Markus säger "fant"

Hur gulligt va inte de liksom???
Jag blir lika rörd varje gång nån kommer å har med sig nåt till barnen... Det är en känsla som inte går att beskriva men ni som har barn kanske känner igen känslan???

Å jag har fått uppleva den känslan en hel del för jag har helt underbara vänner å familj som har en förmåga att "skämma" bort våra ögonstenar.. Å speciellt min kära vän Emma... Hon älskar verkligen mina barn..

Min syster Heidi har åxå gett dom en del så henne får jag ju inte glömma å nämna :)

Som sagt har jag underbara vänner och familj...


Här är den underbara "fanten" dom fick från sin farmor å farfar idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0