.....

Huvudet värker å näsan rinner.. Å halsen ska vi inte tala om....

Får pälsa på mig å lilleman rejält när vi ska hämta hem Markus från dagis... Markus är ju redan påpälsad så de behöver jag inte tänka på <3
Min underbara syster Lina ska följa me mig till dagis idag å hämta hem prinsen mys pys å kul me sällskap nån å prata med <3<3<3<3

jag håller på å vattnar mina orkideer inte så där jätte kul men även de måste ju göras... Så mycket annat har jag inte orkat göra :( Känner mig som sagt inte helt frisk...
Å för tillfället står de en massa kartonger i vardagsrummet som ska med på lördag till loppisen <3
Hoppas man blir av me lite av grejerna i alla fall...

Så skönt att man har börjat ta tag i vinden visst kommer de ta tid är ju sååå mycket å såå stort där uppe men man får ta lite i taget lär ju bli ett par loppisar till för min del <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0