Egentid...

Nu är christopher på väg till dagis me sin farmor å farfar för att hämta storebror sen ska dom till en lekpark en stund.... Tycker de är sååå gulligt av mina svärföräldrar att dom tycker jag ska ha denna tid för mig själv varje onsdag... Dom säger att jag ska passa på å vila då men ibland så är det så mycket andra saker som måste göras.. jag har startat en ny maskin å snart ska jag tömma diskmaskinen...

Jag har lite ont i huvudet... undra om det är bristen på coca colan idag eller om det är nå annat... Alla tankar å funderingar som snurrar där uppe kanske...

Måste upp på vinden i veckan å leta reda på alla mina vantar å halsdukar för de va kallt i morse när jag gick till dagis... Leta fram den snygga höst jackan markus fick av eddies tjej vasso åxå för den lär ju christopher kanske kunna ha nu :) så den kommer till användning igen för den va skit snygg..

Å så skulle jag behöva upp å leta reda på lite grejer till loppan jag å emma ska stå på den 29:e hoppas min lilla syster Lina vill hjälpa mig då :) Sen måste jag ju anmäla mig å Lina till tjejfesten den 4:e november de ska bli grymmt kul den ser jag verkligen fram emot å de tror jag Lina gör åxå....

Nä nu ska jag runda av me en bild på min fina hund Jason som alltid finns vid min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0