effektiva morgon...

Ja denna lördag morgon har vart underbar...
Jag har tagit all disk eller all disk som fick plats i diskmaskin så den är igång..
Tvättar ett set vinterkläder som vi hittade på vinden ett av seten markus hade förra året han kunde ha de även i år konstigt nog så nu har han 3 olika vinter set i år så nu kommer han aldrig behöva gå i blöta vinterkläder ingen risk me 3 set :)

Ska även tvätta upp hans överdrags byxor å jacka nu så de är rent å frescht när de är dags för dagis på tisdag :)
Sen finns de en hel del tvätt å tvätta tvättkorgen är nämligen full..

Har plockat iordning lite bland allt som togs ner från vinden igår men blir nog å bära upp allt igen känner inte att jag vill ha de ståendes i lägenheten fram till loppisen blir å ställa de så man lätt kommer åt de på vinden..
Har lite mer saker jag ska gå igenom å ha med för än så länge är det bara en massa kläder å dom ska ju hänhas upp på ställningen jag lånat av puttes föräldrar :)
Måste ju ha lite på bordet åxå å sälja... Skönt å kunna bli av me lite skit från vinden hoppas verkligen jag får lite sålt :) Nä snart ska jag fortsätta här hemma tror maskinen är klar snart då ska jag hänga de å starta en ny...

Hoppas ni åxå har haft en toppen lördag morgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0