Detta väder....

Go morron min KÄRA läsare... Kul att ni tittar in även idag :)

Denna Onsdag välkomnar jag med öppna armar och ett leende på läpparna, å de känns såå härligt...
Ska snart göra oss klara här hemma för att bege oss till dagis, men jag vet inte hur jag ska klä barnen eller speciellt markus som ska vara på dagis fram till 14...

För nu på morgonen är det ju kallt men under dagen blir det ju varmare..
Är det bara jag som tycker att detta väder är jobbigt me tanke på hur man ska klä sina barn???
Igår hade han pantalonger, mysbyxor å sen ett par överdragsbyxor en långärmad tröja en kofta över å sin överdrags jacka å så vantar å mössa så klart å de lutar åt att de blir samma idag för känns konstigt å ta på kläderna å skorna nu som han ska ha när de blir 10-15 minus grader ute...

Sen när vi har lämnat markus på dagis så ska jag hem å ta reda på den rena tvätten å tvätta minst 2 maskiner å sen ta redan på disken <3

Nä nu börjar plikten kalla här hemma om vi ska hinna till dagis ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0