Deprission????

Ena sekunden mår jag skit bra å allt känns toppen och jag vill så mycket, nästa sekund känns allt bara skit å jag orkar ingenting...
Är jag deprimerad utan att veta om det eller vad är det för fel????

Jag hatar känslan jag får när allt känns skit å jag inte har ork till nånting å då mår jag genast mycket sämre..
Jag älskar att fixa å dona hemma å inredning har vart ett av mina stora intressen men när jag känner att de känns sååå långt borta jusst nu så blir jag ledsen för jag vill må bra å göra en massa å ha ork till en massa....

Idag har jag en lite bättre dag så jag har startat en maskin tvätt å ställt alla leksaker på sin plats i vardagsrummet har till och med lyxat till de å tänt lite partylite dofter här hemma jordgubbsrabarber vart de idag så de har jag tänt både i badrummet å i vardagsrummet :)


Fick Mess av michaela å hon frågade om jag ville ha lite sällskap medans våra "stora" barn är på dagis å de ville jag ju självklart så hon kommer nog snart me lilla oliver :)
Det lockar ju betydligt mer me trevligt sällskap än å städa de kan jag ju göra när jag har hämtat markus på dagis om lusten finns vill säga men annars finns de fler dagar å städa på...

Jag behöver minna vänner när mina känslor ska svaja så här å jag vet inte ens varför dom gör det vilket är ännu jobbigare... hade jag vetat anledningen så hade jag kanske kunnat gjort nåt åt de...
Men vissa får ju lite konstiga känslor när hösten kommer....


Kommentarer
Postat av: Emma

Finns här för dig hjärtat <3

2011-10-13 @ 11:30:50
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren

Tack gumman jag vet de å de betyder massor ska du veta <3

2011-10-13 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0