Den kom tillbaks...

Orken kom tillbaks vilket gillas mycket..
Så jag har fortsatt å tvätta, spolat ur badrummet, bytt handdukar där inne, tagir ALL disk å så bäddat rent våran säng å där emellan underhållt mina 2 små busfrön :)

Så nu har jag precis duschat å känner nu att jag börjar bli rätt trött hahahaha livet som mamma är inte lätt, nä skämmt å sido.. Jag ÄLSKAR mitt liv å skulle inte byta de mot nåt men jag är väldigt trött de ska jag inte sticka under stolen med..

Mina små killar vill ju inte riktigt sova om nätterna å de tar på en efter ett tag...

Jag tog fram höst å vinter täckena i dag när jag bäddade rent så de kommer vara riktigt varmt å gosigt i sängen nu :) I Like a lot för balkongdörren i vårat sovrum står typ öppet hela dagarna för vädring så de är lite små kyligt där inne när man ska gå å lägga sig...

Snart dags å göra barnen klara för natten å sen blirr de soff mys, putte är ju ledig imorrn... Underbart





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0