Dåligt....

Jag vet att jag har vart dålig på å blogga å ännu sämre på å tagit kort å lagt ut..

Men vi har inte riktigt mått bra här hemma vilket vi inte gör än heller så att fotografera å blogga har inte vart prioritet nummer 1...

Vi har ont i halsen å är dunder förkylda... Små killarna hostar en hel del å deras näsor rinner :(
Jag mår illa å är matt i kroppen till och från, skumm känsla...

Igår skulle vi åka me min gamla servic till min syster malin å de va 2 kartonger att bära rätt tunga kartonger å jag börjar bära ner den första medans putte tar på barnen å missar ett trappster å ramlar me kartongen porslinet klara sig men de va värre me mina fötter som vek sig, traskar upp lite halv haltande för å hämta ner den andra kartongen å säger till mig själv nu ska jag räkna trappstegen...
Jag tycker jag räknar rätt men tydligen inte för ramlar även me den kartongen :(
Men även de porslinet klara sig, men jag har rätt ont i mina fötter å knäna som jag landade på...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0