Coca cola...

Ja nu sitter jag här med ett glas cola i hoppet om att vakna till liv och att min hemska huvudvärk som jag har haft sen i måndags ska försvinna...

Imorse när jag vakna så hade jag sååå ont i halsen fick knappt fram rösten å när jag hostade fick jag kvälningar äckligt va de.. Det är lite bättre nu men fortfarande låångt i från bra...
Undra när man ska få bli frisk å känna sig som människa igen?????

Markus är på väg till dagis me sin farfar å jag å christopher ska hämta honom sen <3 å självklart ska jason me på en promenad.. Ska nog höra med Lina åxå :)

Imorrn är de fredag å putte är ledig då ska vi nog packa bilen inför lördagens loppis som jag ska stå på me emma men min underbara syster Lina ska hjälpa mig... Känns lite pirrigt tänk om man inte skulle få något sålt :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0