BergÅdalbana

Jag mår inte så bra jusst nu.. Allt känns som en bergådalbana...
Känslor som svajar, funderingar som snurrar i mitt huvud å mycket tankar... Mycket...

Ibland känner jag mig väldigt nere pga alla funderingar å tankar som bara snurrar runt i skallen, för jag fattar inte.. Jag gör verkligen inte de..
Men nu är det som det är å jag får göra det bästa av min vardag me min underbaraste familj å försöka lägga de här åt sidan för detta ska inte få förstöra min vardag..

Det är verkligen skit svårt å bara stänga av allt som snurrar där uppe men jag får vara tacksam för mina nära å kära som Älskar mig för den jag verkligen är...
Med dom kan jag vara mig själv till 110% utan att få en massa skit å de känns helt underbart så all KÄRLEK till er.. Ni är sååå underbara å jag ÄLSKAR er alla MASSOR...



Jag å Putte hade en liten myskväll igår när småttingarna hade somnat å de behövdes verkligen så tack Älskling..
Du finns alltid vid min sida och det behöver jag å det betyder såååå mycket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0