Banan+Grön hund

Ja efter en stunds film tittande så frågade jag Markus om han ville ha banan å de ville han så han satt så fint i soffan me sin gröna hund å så bananen i högsta hugg hahahahaha
Efter halva bananen så ville han inte ha mer, men han åt ju lite i alla fall å det är ju huvudsaken..

Att Markus är knepig me maten vet dom som känner oss å dom som följer min blogg så vi får ta de i hans takt å vissa dagar går bättre än andra men tvinga är inget som är min grej så vill han inte äta så tvingar jag honom inte för de blir motsatt effekt enligt mig...
Men det är ju inte så att han får en flaska välling istället för mat varje gång han kör undan tallriken..
Jag försöker göra mat jag vet han tycker om men som sagt inte alltid de funkar de heller..

Men nu har han kommit in i en liten banan period så de tackar vi för å äter han bara en halv så är jag nöjd me de :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0