Äventyr

Efter vi ätit så åkte vi över till Michaela å hennes familj..
Barnen busade å härjade runt ibland lät de som ett helt dagis hehehehe men kul å se att dom kan ha kul ihop..
Ibland blir de självklart lite knuffande å små tjafs men dom är barn å sånt hör till...

jag å Michaela satt i köket å pratade va skönt å få prata av sig lite så tack gumman <3
Å jag berättade för henne hur min morgondag såg ut me mitt BERG me disk på diskbänken men jag tog de när vi kom hem michaela så diskmaskin går för fullt här hemma så imorrn behöver jag bara tömma diskmaskinen :) Å de känns sååå skönt att jag tog de ikväll för hade nog haft lite ångest å vakna upp till de imorrn...

Så imorrn ska de tvättas lite å plockas lite här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0