Att trotsa...

Att trotsa sitt illamående, huvudvärk, halsont å magont för att göra lite nytta här hemma va ju inte en sån där jätte smart idee från min sida :(
För nu är huvudvärken värre än innan å de lilla jag fick gjort hade egentligen kunna väntat men jag har ju nån fix idee att de ska plockas å fixas här hemma dagligen vilket är behövligt me en hund, 2 barn å en sambo :)

Men nu känns de såååå långt borta innan ordningen är här igen :(
Ska försöka få lite gjort imorrn åxå men de beror lite på mitt mående...

Vi ska i alla fall köra iväg 2 kartonger imorrn som står här i vardagsrummet för tillfälle..
Det är min gamla service som jag frågade min lilla syater malin om hon ville ha... å de ville hon så klart..
Hon vill ju flytta hemmifrån å då är de ju en hel del som behövs å allt kostar ju...

Jag hade först tänkt sälja den på loppisen men så kom jag å tänka på min lillasyster å ringde å kolla me henne innan å tur va ju de <3<3<3

Vi har även plockat bort aktivitets stolen som stod här i vardagsrummet, för nu är de å utforska allt som gäller för christopher eller hoppgungan så det är ju onödigt å ha den ståendes här när den inte används å han lär ju få en massa annat när han fyller å i julklapp så nån nöd på mina barn går de inte hehehehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0