5 liter vatten

Ja nu har jag stått å kokat upp 5 liter vatten..
Min syster Heidi ringde för ca 1 timme sen å sa att vattnet i skiftinge va förorenat å på några andra ställen här omkring å då är de ju dummt å chansa liksom i alla fall till barnen...

Så nu finns de lite vatten här hemma som vi kan använda till småttingarnas välling, gröt å dryck...
Känns skönt å tack heidi för den infon för de va inget jag hade en aning om...

Nu sitter jag här å väntar på att småttingarna ska somna så jag åxå kan gå å sussa kudde är sjukt sjukt trött, känner mig nästan lite små full då kanske ni kan tänka er hur trött jag är :)

Nä nu tar jag å säger go natt för idag så får vi se när jag hamnar i säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0