11 månader...

Idag blir "lilla" Christopher 11 månader..
Ja ni hörde rätt 11 månader har redan gått.. Det har gått sjukt fort, men jag har njutit av varje minut å de har självklart vart både bra och mindre bra dagar men jag skulle inte byta den här tiden mot nåt..

Han har utvecklats en massa under dessa 11 månader och det har vart såå kul å fått följa alla hans små framsteg i hans utveckling..
Han har även ett humör som inte är å leka med de sägs att han har fått de av mig men de kan jag väl aldrig tro :)
han vet vad han vill å får han inte som han vill så blir han skit arg :) hehehehe lite som mig kanske hehehehe..

Han är en bastant liten kille me en vilja av står så skulle man kunna beskriva våran lilla Christopher...


christopher 1 dag gammal




Christopher 11 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0