Shit...

Ja trött är ju bara förnamnet...

 

Vi höll på som satan igår me allt å inget.. Det målades å det grejades här hemma..

Vi möblerade om lite så att christophers säng fick plats inne hos Markus så nu står den flyttbara garderoben inne i vårt sovrum tills vi kommer på en bättre lösning.

Det tvättades lite igår vilket de görs varje dag här känns de som..

 

Även idag ska jag tvätta lite ska bädda rent i våran säng barnen fick renbäddat igår..

Ska även tvätta täckerna för de e dags å byta till tunnare kände jag i natt å de får ju bara plats ett täcke i maskin så de kommer typ ta hela dagen för våran maskin tar ju fan över 2 timmar per tvätt..

 

Funderar även på om man ska börja göra lite maränger tills Markus fyller..

För dom håller väl tills dess??? Eller är det för tidigt att göra dom nu???

Känns ju som jag har Massor att baka tills han fyller så de skulle vara skönt å kunna börja lite smått så de inte blir så där dunder stressigt mot slutet..

 

Ja det va väl lite om hur gårdagen å dagen kommer att se ut <3

 

Måste bara berätta lite om hur natten va...

Den va allt annat än rolig.. Busungarna vakna vid 01 å dom somna inte förrns 04:30 å så upp vid 07:30 så man är inte så där jätte pigg kan jag lova hoppas verkligen att det vänder för man blir så lätt grinig när man är trött :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0