Plugga????

Ja Christopher blir ju snart 7 månader vilket innebär att jag snart ska börja jobba igen...
Men jag är inte så där jätte sugen på att gå tillbaks till mitt jobb...

Skulle vilja göra nåt helt annat..
Jusst nu springer tankarna i mitt huvud om jag kanske skulle ta å läsa till fotograf????
Men har inte bestämmt nåt måste fundera vidare lite..
Min dröm har ju alltid vart att starta eget, å jag gillar att fota..
Å med våran nya kamera så Älskar jag att fota...

Jag har fotat mina barn, Jason, zesar, lite blommor..
Skulle vilja ta lite bilder på nån kompis åxå men vet inte riktigt hur man ställer frågan... Hej vill du stå modell för mig hehehehhe de låter lite sjukt..
Så är nån intresserad å gillar att stå framför kameran så är jag jätte sugen på att fota men om de blir några bra bilder kan ju inte garanteras eftersom jag endast haft denna kamera i några dagar å det är en hel del att lära sig på den...

Har pratat lite me en fotograf här i stan och så..
Han ska eventuellt ha en nybörjarkurs på systemkameror i höst och jag e sjukt sugen på att gå den kursen om den inte är alldelles för dyr vill säga...
De skulle vara sjukt kul verkligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0