Nytt försök

Ja då har man gjort enn nytt försök me dessa jävla arraksbollar men detta är ett annat recept så får hoppas att detta är bättre :)
Är sjukt sugen på att göra dammsugare åxå men men har inte grejer till de hemma får se om man testar de senare :)

Bilder från denna dag kommer imorrn å då även på arraksbollarna så klart för batterit till kameran e på laddning..


Jag har såååå sjukt ont i ryggen..
Har precis tagit 2 alvedon tanken va att barnen skulle badat ikväll men får skjuta upp de tills imorrn me tanke på ryggen för de e ju inte den bästa ställningen man har när man badar dom...

Får hoppas ryggen är bättre imorrn för det finns en heeel del att göra till Markus fyller...
De ska plockas å städas här hemma å så har jag en hel del kvar att baka så de blir å baka lite imorrn åxå när markus e på dagis å så hoppas jag även på å kunna plocka undan lite så de inte blir så jävla stressigt..
Å så ska ju hans pressenter slås in de ska köpas ballonger å lite annat skoj..
Måste åka å lämna fat å grejer som tårtan ska stå på å sen ska tårtan hämtas på söndag så de finns å göra...

Nä nu ska jag gå å rulla arraksbollarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0