Nedräkning...

Ja nu är det nedräkning på hög nivå här hemma kan jag lova :)
00:15 åker bussen mot ullared, ska bli sååå härligt..
Så jag har precis duschat å packat ner lite till bussresan, shoppinglistan å pengarna så klart :)

Har även packat christophers väska som ska ha en mysdag me sin gudmor imorrn :)
Allt e klart utom vällingen men den får putte göra iordning imorrn tror de ska räcka me 2 flaskor för han har 2 fruktpureer åxå å en burk me mat :)
Men skulle de inte räcka så bor vi ju inte långt ifrån varann om hon inte väljer att vara hos oss ett tag me honom de gör hon ju helt som hon själv tycker :)

Imorrn får ni gärna tänka på mig hela dagen när jag springer runt på ullared å förhoppningsvis hittar en massa fint å lägga ner i min kundvagn :)


Bilder på mina fynd kommer så klart komma upp här men när jag orkar fixa me de kan jag inte lova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0