mycket

Ja nu är det en del som snurrar i mitt huvud...

 

Vi ska kolla hus på lördag men känns inte som man vågar hoppas något...

Ja mena vi har inte direkt haft tur i vårat hus letande :(

Men nån gång borde det ju vara våran tur..... men när????

 

Jag har börjat baka lite av alla maränger jag hade tänkt baka till markus kalas...

Jag gjorde gula igår å nu står en sats me blåa i ugnen... Ska även göra gröna, lila å rosa... sen får vi se om de blir nån mer färg eller om jag nöjer mig...

Ska ju fylla en STOOR conjaks kupa me alla maränger så får man plocka hur man vill ur den när han fyller :)

 

Tänker en hel del på resan till gekås åxå..

Är lite rädd att även denna tripp ska bli inställd :( blir den de så tror jag fan att jag kommer gråta en skvätt.. ska ju ha en del därifrån till Markus kalas så då skulle de bli lite halv panik för mig...

Behöver ju lite kakfat å tårtfat å lite baksaker å sånt skoj :)


Jag tycker inte jag gör annat än å tvättar å plockar här hemma men de blir väl lätt så när man har 2 små barn å 1 stort barn :)


Jag har även målat lite på bordet idag som ska in i barnens rum..
Vi vart ju klara me Markus säng i helgen å så bättrade vi på me lite färg på den vita spjälsängen till christopher..
Å nu är även bordet snart klart, då e de bara stolarna kvar.. Det är roligt att göra om å pyssla jag älskar verkligen det men det ser ju ut som en byggplats medans man håller på :(
Å så är det ju såååå roligt när allt är klart och står på plats så de längtar jag verkligen super mycket till..
Får se om man kanske hinner klart me stolarna till helgen... de e lite tajt om tid me tanke på att dom är julröda nu å ska bli vita så de krävs en del strykningar vill jag lova..


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu måste du uppdatera bloggen, så jag får läsa om mina gull ungar.

Kram

2011-05-10 @ 20:00:14
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0