Lite smått å gott..

Ja igår åkte vi till en lekpark å så tog vi lite kort på markus å vissa vart riktigt bra men de va ju många som bara va att radera på en gång åxå, verkligen inte lätt att fota rörliga barn hehehe man får nästan springa efter me kameran :) Men man får inte ge sig...

Igår flyttade Marie in till stan, kul kul...
men dom har antagligen en hel del att göra me lägenheten brukar ju ta ett par dagar i alla fall tills man fått ordning om man håller på non stop vilket man oftast gör när man har flyttat..

Nu är det verkligen nedräkning till de bär av mot ullared å gud såååå jag längtar..
Ska bli så kul å bara få dra iväg me emma å tok shoppa :)
Hoppas man hittar de mesta man har skrivit ner på listan och en massa annat kul :)

Jag har en hel del kvar att baka till markus födelsedag men får köra på när jag kommer hem från ullared ska ju kolla lite bakgrejer där å se om man hittar lite kul formar, å annatskoj :)
Tårtan har vi ju beställt av en tjej som heter sara som har bakningen som en hobby så den slipper jag tänka på i alla fall skönt de :)

Måste försöka hitta receptet på kolakakorna jag bakade förut men de har säkert kastats av misstag eller nåt liknande för jag letade efter de i veckan men hittade de inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0